Pages

Monday 8 February 2016

Altered giftbox

Ahojte všetci :)

asi po prvýkrát som skúsila vyrobiť alterovanú darčekovú krabičku - z recyklovanej papierovej tuby. 

Hi everybody :)

maybe for the first time I tried to make altered gift box, it was made from recycled paper tube.


Krabičku darujem svojej mamke k narodeninám

I give this box to my Mum to her birthday.


Materiál, ktorý som použila:

- recyklovaná papierová tuba (mám ich veľa a zásobuje ma nimi moja polovička :D)
- vzorovaný scrapbookový papier 12 x 12 - A Beautiful Mind 05 - Galeria Papieru (www.organizatorka.sk)
- vintage obrázok je výrez zo scrapbookového papiera 12 x 12 (www.organizatorka.sk)
- kovová svorka guľatá malá
- textilná svorka Lillibet (www.organizatorka.sk)
- kovová mašlička (z mixu kovových ozdôb)
- hnedá točená šnúra
- kvetinky Wild Orchid Crafts
- papierové výrezy Diemond Dies a Spellbinder Dies
- písmenkové pečiatky 
- vyrezávačka kruhová 1 cm
- distress podušky - Vintage Photo, Peacock Feather


I used:
- recycled paper tube
- scrapbook paper 12 x 12 double sided - A Beautiful Mind
- round brad small
- fabric brad Lillibet by Trimcraft
- metal bow (mix metal embellishment)
- ivory lace (11 mm)
brown twist cord
- flowers Wild Orchid Crafts
- paper diecuts - Diemond Dies and Spellbinders
- alphabet rubber stamps
- paper punch - small circle
- Distress ink pads - Vintage Photo, Peacock Feather


Detail na kovovú mašličku (je úžasná)
Gorgeous metal bow - detail

Detail na textilnú svorku Lillibet
Fabric brad Lillibet by Trimcraft


Rada by som sa zúčastnila súťaže 1/2016 na blogu vintagecrafting.sk

I would like to enter - Challenge 1/2016 (vintagecrafting.sk blog)

No comments:

Post a Comment